poniedziałek, 26 maja 2014

Moooooonsterki!

I oto nastała wielka chwila! Monsterki Atakują! >3< 
Ustawione w kolejności zakupu ówó 
Bynajmniej początek i koniec to pewniaki xD


Pierwsza Panna to Frankie! >3< Wygrałam ja bo zalicytowałam o złotówkę więcej tak dla jaj przed praca i tak gołą zawitała do mnie >3< 


Frankie Stein z serii Wyprawa do Upioryża



Clawdeen >3< Kupiona w realu , mama pomogła w podjęciu decyzji czy kupić xD
Posiadałam również Clawdeen z serii Upiorne Opowieści ale została ona oddana w prawie dobre łapki 5-cio latki.. xux


Clawdden Wolf z serii Wyprawa do Upioryża

 



Draculaura! Moje małe serduszko, to moja najbardziej ukochana Draculaura, która jest dla mnie wprost idealna! Była pierwsza lalką którą baaardzo chciałam mieć ówó Jak w przypadku Clawdeen posiadałam również Draculaura z serii Upiorne Opowieści ale ta wyjechała daaaleko do siostrzenic,dalsze losy nieznane xux Ach!! Zapomniałam.. Frankie tez miałam z tej serii Upiorne Opowieści i trafiła do mojej 5-cio latki xux


Draculaura z serii Classroom




Czwartą panienką była kotka! Catrine! >3< Jest taka śliczna i białuśna! >3< kupiłam ją za 60 zł gdy normlanie na allegro chodziła najmniej za 115 zł @_@ Jak zobaczyłam cenę od razu kupiłam xD


Catrine Demew z serii Wyprawa do Upioryża 
- jakby nie patrzeć to jest
Catrine Demew Basic z Pierwszej Serii


Potem pojawiły się składaki! >3< 
W moim posiadaniu była: Smok x2, Wiedźma, Potwór Morski, Wilkołak x2 , Kotka oraz części do Szkieleta x2 ^^
Obecnie zostały już tylko:

- Wiedźma która nie posiada imienia xux Ale za to ją strasznie lubię mimo że dostałam ja za darmo do kota bez wiga xD

Wiedźma z zestawu Stwórz Własnego Potwora - Wiedźma i Kot plus wig z zestawu Stwórz Własnego Potwora - Wilkołak i Smok

- Potwór Morski również bez imienia, ale była ona pierwszym składakiem którego kupiła ale bez wiga , a wig otrzymała od zestawu szkieleta, z którego potrzebowałam tylko wiga ówó

Potwór Mosrki z zestawu Stwórz Własnego Potwora - Wampir i Potwór Morski plus wig z zestawu dodatkowego Szkielet

- Ostatni składak który jest u mnie to moja własna Potworzyca :3 Nie ma imienia i jest całkowicie inna niż wszystkie! >3< Ma nawet ogonek którego nie ma na zdjęciu, bo nie jest w kolorze jej ciałka jeszcze :< Ale ją przedstawię na końcu! >3< 

Nie powiem z jakich części ją stworzyłam , może ktoś zgadnie?! >3<


Po tym wszystkim pojawiła się moja Operetta QwQ Kupiona z drugiej ręki w stanie idealnym od Pani z mojego miasta! >3< Miałam ją kiedyś w domu zanim kupiłam jaką kol wiek Monsterke ale byłą na urodziny kogoś innego i niestety nie została u mnie mino, że prosiłam o to xD 

Operetta Basic z Pierwszej Serii

W między czasie pojawiły się Draculaura, Clawdeen i Frankie z serii Upiorne Opowieści ^^

Potem pojawiła się bajka Disney "Frozen"
Musiałam mieć lalki Elsy i Anny i tak przed Bożym narodzeniem w tamtym roku kupiłam obie xD
Najładniejsze jakie są! Po za Edycją Limitowaną i Dwupakiem >3< 

Siostry razem >3<


Elsa *-*


 Anna! >3<

Byłam na prawdę zadowolona z obu tym bardziej ze bardzo dobrze odzwierciedlają postacie nawet z twarzy ale jak wyrwane z bajki ale jak zwykle zawsze musi być coś nie tak.. 
Strój Elsy nie jest identyczny ale bardzo podobny do niego nic nie mam ale już patrząc na buty Elsy zaczyna tu coś nie pasować..

Ogólne porównanie z bajką:
Jak dla mnie są bardzo podobne ale pojawia się problem przy bitach jednej z pań.. 

Oto buty Anny:

I Elsy...
Oczywiście jednej Pani (patrzcie Elianie) nie przeszkadzają buty, ponieważ zawsze może je podkraść XD
 
No i porównianie..

Widać jak trafnie wykonano buty Anny a jaką fuszerkę odwalono przy Elsie ale to nie koniec! 
Rozbierzmy lalki i dostańmy szoku.. 
Najpierw zdejmijmy sukienki..
Przepraszam że bez cenzury xux
 Bez butów..
 I patrzcie one nie mogą normalnie jak ludzie siadać! Q_Q jak można stworzyć takie lalki?!
Proszę wytłumaczcie mi to bo ja tego nie mogę przeżyć Q.Q ani stojaka ani nic i taka fuszerka! -.-
Ale fakt nadrabiają swoimi buźkami, mimo że Anna wydaje się wyższa przez swoje kozaczki XD
Dobra koniec i wracamy do monterek XDD
 
 
Ostatnią Monsterką w zakupach jest Lagoona >3< 
Kupiłam po tajniacku na zakupach z rodzicami xD
 
 
Lagoona Blue z serii Piżamowej x3
W sukience uszytej przez Kaku! *_______________* 
Kocham tą sukienkę! >3<
 

 
Potem pojawiła się Mosterka - Podróbka której urzekł mnie Repaint robiony przez...
tam dam tam dam! 
 
Kaku! >3<

czyż nie ma ślicznej buzi? Dx


Dobra a teraz gość końcowy czyli moja monsterka! >3<
Ktoś zgadnie z jakich części powstała? >3<

Oto moja Potworka bez imienna jak na razie xD


A na koniec Niebiesko włosa ze Swoją ulubiona koleżanką! >3<
One nie są parą! @_@
Po prostu pasują do zdjęć razem @_@
I jak zadowoleni, że pokazałam w końcu Monsterki?! >3<

A moje obecne marzenia z monstrkami to:
-Howleen! >3< Poluje na serie 13 życzeń ale myślę czy wszystkich nie zebrać xD
-GiGi z serii 13 życzeń
-Twyla z serii 13 życzeń
-Elissabat *-* z serii Strach Kamera Akcja! *-*
-Jinafire z serii Wyprawa do Upioryża >3< 

to na razie tyle z serii które już wyszły! >3<

Zobaczymy co będzie znów nowego! >3<


A na koniec! @o@
Moje 3 gburki
Eliana
Cinder
i
Sebastian
opuścili mnie w piątek (23.05) na jakiś czas i udali się do Kaku :3 
Już za nimi tęsknie QuQ
 
 Eliana: *stara się zwrócić na siebie uwagę* patrz na mnie jestem kotkiem! 
=@ooo@=
Cinder: kici kici! >3<
Sebastian: ogarnijcie się...
Cinder: zamknij się! bo wypakuje Cie z paczki! -0-
Eliana: miał! =^O^=


Sebastian: Będę tęsknił Okichi.
Eliana: *patrzy zdziwiona na Sebastiana* zakochał się! @oo@
Cinder: *spogląda na niego* nie on tylko chce aby go zostawiła a nas wysłała! -0-Sebastian: Może głośniej? -.-


Papatki! >3<

3 komentarze:

  1. Pięknie pokazana historia lalek, lubię tak po kolei >3<
    Aparat zdziałał cuda normalnie @0@ Ślicznie się prezentują, bardzo ładne włoski mają >3<
    A cudaki są już u mnie, z resztą miałaś relację live >3< Marudzą, ale mam nadzieję, że jak je ponaprawiam, będą bardziej zadowolone i rozgoszczą się @w@
    Mój repaint się zepsuł przez lakier xnx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione aparatem ojca w ostatnie święta xD
      To nie z mojego aparatu tylko 3 ostatnie xD
      Jeszcze nie czytałam instrukcji obsługi xD
      Tak się cieszę że Gburki są u Ciebie całe i zdrowe QwQ
      Jak wrócą pewnie będą się pchać do postów xD
      Nie czepiaj się Repaint'u! D: jest wspaniały! >3<

      Usuń
  2. Catrine Demew jest świetne ;D (Sebastian i jego słabość do kotów mode on). Co do składaka... Głowa - szkielet ze zmytym noskiem i ustami, włoski niebieskie też od szkieletu, uszka i ciałko podejrzewam, że wilkołak z zestawu "Wilkołak i smok" ;) Te wspólne zdjęcia bezimiennej i Lagoony są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń