piątek, 16 maja 2014

Trochę nowości! >3< część 2 :3 ~Eliana i nowa koleżanka~

Kolejna część po za ta będzie jeszcze jedna! >3< 
Wiec powracamy do Eliany i jej fochów! 
Czemu się fochała? Ano kupiłam na grupie lakowej na FaceBooku od Marty ( http://shiroi-tori.blogspot.com/ ) - Yuzuki - Pullip Nelle. 
Oczekiwanie się dłużyło i pomogła w tym tez poczta.. paczka 24 godziny szła koło 48.. nie ile bo mój brat robił sobie ze mnie jaja.. Odebrał paczki (o drugiej będzie mowa w 3 części! ) , schował i ja chodziłam wściekłą po domu do 20 póki nie zadzwonił i nie kazał zajrzeć w wyznaczone miejsce..

Dobra koniec gderania czas na zdjęcia! >3<


 Eliana: dała mi buty i myśli ze mi przejdzie *szeptu szeptu*  ale wiesz co Edek? @@ 


 Eliana: *odwraca głowę w stronę paczek* kusza mnie...


 Oto paczka z Yuzuki *-* Aż nie mogłam się doczekać co dopiero Eliana jak się w ciągła! Tak w skrócie :3  Jakiś czas temu z nudów przeglądałam blogi i trafiłam na blog Marty.. Gdy zobaczyłam Yuzuki od razu się zakochałam i pierwsze co zapisałam jej zdjęcia, aby w przyszłości mogła sama stworzyć takiego pullipa ^^ A tu szok przed pracą rzucam szybkim okiem na Fejsa a tam na Grupie Lalkowo jest wystawiona! Od razu pierwsza musiałam byś i ją mieć i tak trafiła w moje objęcia >3<


 Eliana: Ej Okichi otworzysz?! @o@ *ciekawska*
Okichi: już się nie gochasz? @.@ 
Eliana: jak otworzysz to pomyślę x3x
Okichi: *zrywa papier*
Eliana: *przygląda się*


 Eliana: ej gdzie idziesz skończ bo się udusi! QuQ Czekaj! Oddychaj słyszysz mnie tam w kartonie?! Q.Q


Byłam w szoku jaka ona duża i jaką ma wielką głowę.. powiem szczerze, że miałam ochote od razu ją wystawić na grupie na sprzedaż, ale jak mówiłą MArta wystzrczy chwia sby się przyzwyczaić do wielkosci głowy pulliap XD


 Eliana: Ano część @@ 
Yuzuki: Cześć *uśmiecha się lekko*


 Eliana: Jestem Eliana! ^__^ *wystawia do niej łapkę* wcześniej miałam na imię Mirelle ale Okichi zmieniła moje imię! ^__^ 
Yuzuki: A ja Yuzuki , myślisz że mi tez zmieni imię? @.@
Eliana: mnie nie pytaj tylko jej! >3<



 Eliana: ej Yuzuki przytulisz mnie? Q......Q
Yuzuki: jasne! <3 
Eliana: *tuli się*
Yuzuki: *tuli ją*


Eliana: nie oddam Cie już! QWQ


 Yuzuki przywiozła ze sobą kurteczkę którą miałam kupić od Marty kilka miesięcy temu, ale od chciał i kupiłam ją w końcu! >3< Eliana się w niej zakochała i ukradła dla siebie XDD


 ubranka kupione dla Yuzuki aby miała coś na powitanie! >3<


 Przebrana w zakolanówki, trampki i sukieneczkę :3 Przyznam szczerze ze trampki nie pasują mi do niej i chyba w worku z butami coś dla niej znajdę albo Eliana coś jej pożyczy x3


 Kupiłam dla Yuzuki nowego wiga (również znalezionego na grupie) przyznam, że bałam się że nie będzie jej pasował ale wygląda w nim ślicznie! >3< tak samo jak w swoim >3<


Okichi: Yuzuki chcesz nowe imię? :3 
Yuzuki:  hmmm *namyśla się* chce!
Okichi: Witaj w domu Cinder :3


I tak właśnie jak wcześniej Little Pullip Stica, dzięki Malfrue zmieniła się w Mirelle, a dzięki mnie w Eliane :3
Tak teraz Pullip Nella zmieniła się dzięki Marcie w Yuzuki, a dzięki mnie w Cinder :3

Koniec części 2 ! >3<
Tak przy okazji wybaczcie za jakość zdjęć, ale kupiłam nowy aparat i jeszcze nie przeczytałam instrukcji obsługi, a już nim pstrykam fotki xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz